Zajišťujeme smluvní servis pro software i hardware řídicích systémů, od telefonické podpory až po stálou
pohotovost. Servisní službu je možné po dohodě sjednat i pro řídicí systémy dodané třetí stranou.
Můžete využít našich služeb pro servis programovatelných automatů (PLC, SPS), informačních
nadstaveb (SCADA systémů) a systémů LJU.
Servisní linka CMS - jedná se o non-stop servisní linku k dispozici 24 hodin
7 dní v týdnu, telefonní číslo 00420 606 617 162, volejte v případech:
Máte-li s námi uzavřenou servisní smlouvu a požadujete zásah technika
Na projektu který pro vás realizujeme, nebo jsme realizovali, se vyskytl problém
Neváhejte však zavolat i v případě, kdy potřebujete pomoc s opravou jakéhokoli řídicího systému, vynasnažíme
se vám poskytnout technickou pomoc a podporu.
Zajišťujeme
diagnostiku a odstraňování poruch programovatelných automatů s informačními nadstavbami (závady
programovatelných automatů)
diagnostiku závady v technologii a pomoc při jejím odstranění (např. pomoc při hledání
vadného snímače a periferií prostřednictvím PLC atd.)
Podporované systémy
Řídicí systémy
GE Intelligent Platforms, PLC
Siemens, PLC
aktuálně nasazené systémy, například:
P2L - systém pro kontrolu sestav vyskladňovaného materiálu metodou „Pick-to“ (signalizace se zpětnou vazbou)
QA - tzv. kvalitativní Andon, informační nástroj, který dá okamžitě vizuálně, případně i zvukově
na vědomí týmu, že v oblasti není něco v pořádku (výstražný systém)
eKKV - systém pro elektronizaci výstupů z technologických zařízení
Informační nadstavby
Proficy HMI/SCADA - Cimplicity od firmy GE Intelligent Platforms
HMI WIN CC, Siemens
Servis systémů LJU
Diagnostika poruch prvků LJU
Opravy vadných prvků řídicích jednotek a vybavení rozvaděčů
Speciální diagnostika (u specifických poruch je vytvořen za pomocí speciálního testovacího přípravku model
konkrétního zařízení, kde je řídicí systém LJU nasazen, a na tomto přípravku jsou prováděny všechny testy)
Návrh parametrů nastavení a jejich úprava
Diagnostika prvků LJU v rozvaděčích
Zprovoznění a testy prvků LJU na zařízení
Podmínky a způsob objednání
Naše servisní služby nabízíme ve třech základních variantách:
Servisní služby s uzavřenou servisní smlouvou - při této variantě garantujeme sjednanou
časovou dosažitelnost našeho pracovníka
Servisní služby bez servisní smlouvy - v pracovní dny se servisní technik dostaví v nejbližším
možném termínu
Expresní servisní služby - na zvláštní žádost zákazníka, pokud mu nevyhovuje námi navržený
termín, zajistíme příjezd mimořádného zásahového týmu do požadované doby